Dette nettstedet bruker cookies til å bedre og personalisere opplevelsen og se for å vise passede annonser. Vår web-side kan også inneholde cookies fra tredjepart som f.eks Google, Adsense, Google Analytics YouTube osv. Når du bruker dette nettstedet samtykker du bruk av cookies. Vi har oppdatert vår private policy. Trykk på knappen Privacy Policy for å lese mer.

Markedsføring/merkevare

Troverdighet kommer ikke av seg selv, men gjennom et godt omdømme. Med gode historier av god kvalitet er det lettere å nå emn målsetning om et troverdig omdømme.

Om du skal ut med et budskap eller selge en vare er omdømmet avgjørende for å lykkes. Med god kommunikasjon mot publikum styrkes omdømme og dermed din bedrifts troverdighet.

Omdømme

Hva er omdømme? Omdømme er et norsk begrep som har opphav i norrøne umdǿmi, som betyr dom, vurdering av andre, og egen evne til å dømme, ha dømmekraft. Begrepet i dag benyttes stadig mer i betydningen renommé, og er kjente begrep i PR og kommunikasjonsbransjen.

Krisekommunikasjon

Hva skjer når pressen plutselig banker på døra? I en travel hverdag brukes mesteparten hovedvekten av ressurser på produksjon eller salg, men hva skjer om din bedrift plutselig blir kontaktet av media fordi noe uforutsett skjer. Hva skjer når journlistene banker på, eller ønsker din oppmerksomhet via telefon? Har du en plan for hvordan du skal opptre når en slik situasjon oppstår?

Markedsføring

For å selge en vare må potensielle kjøpere være klar over at varen finnes, og hvor/hvordan den kan skaffes. Får din bedrift nok oppmerksomhet på dine annonser, og treffer annonsen det rette publikumet? God markedsføring er arbeidskrevende og skal annonsene treffe de potensielle kjøperne bør innholdet ha kvalitet og være treffende. Med dagens teknologi kan alle fotografere og filme, men der er ikke dermed sagt at resultatet er godt nok til å overbevise publikum. Profesjonelt innhold blir best når det skapes av mennesker med erfaring.