Dette nettstedet bruker cookies til å bedre og personalisere opplevelsen og se for å vise passede annonser. Vår web-side kan også inneholde cookies fra tredjepart som f.eks Google, Adsense, Google Analytics YouTube osv. Når du bruker dette nettstedet samtykker du bruk av cookies. Vi har oppdatert vår private policy. Trykk på knappen Privacy Policy for å lese mer.
Blog Post

Trenger bedriften min egen nettside?

For å skape en troverdig merkevare og et positivt omdømme er det avgjørende å ha en egen nettside som kan skreddersys til din bedrifts behov. Slik fremstår du som en troverdig aktør i samfunnet.

Sosiale medier er vel og bra til markedsføring og for å skape salg, men skal man ivareta et profesjonelt inntrykk og godt omdømme er en proffesjonell og dynamisk nettside avgjørende. På en profesjonell nettside bestemmer du selv hvilken informasjon du vil ut med, og du betemmer selv hvordan du presentere denne informasjonen. Det er viktig at din bedrifts nettside inneholder all informasjon dine potensielle kunder ønsker å få svar på. En levende nettside styrker det profesjonelle uttrykket, og vil være en troverdig informasjonskanal for potensielle og eksisterende kunder. En god nettside vil også kunne gi svar på spørsmål og dermed også lette arbeidstrykket på bedriftens ansatte.

Hva bør en profesjonell nettside inneholde? Dette spørsmålet er det ikke like lett å gi noe entydig svar på. Behovet vil variere fra virksomhet til virksomhet. Når det er nevnt er det lett å se seg blind på egen virksomhet. Det vil si at når man vet mye om produktene tar man kanskje for gitt at andre vet mer like mye . Derfor kan det være en god løsning å bruke en ekstern tjeneste som ser på virksomheten med litt andre øyne.