Dette nettstedet bruker cookies til å bedre og personalisere opplevelsen og se for å vise passede annonser. Vår web-side kan også inneholde cookies fra tredjepart som f.eks Google, Adsense, Google Analytics YouTube osv. Når du bruker dette nettstedet samtykker du bruk av cookies. Vi har oppdatert vår private policy. Trykk på knappen Privacy Policy for å lese mer.
Blog Post

Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring kan være så mangt. Det kan være kampanjer i form av artikler, podcast eller video om temaer som er beslektet med hva din virksomhet bedriver. Denne form for markedsføring fører nødvendigvis ikke direkte til et salg, men er med på å forme potensielle kunder til å bli bevisst på din virksomhets merkevare og dens omdømme.

For å lykkes med innholdsmarkedsføring er det avgjørene å lage en strategi med en klar måsetting. Hva ønsker man å oppnå med denne form for markedsføring. Denne form for publisering krever dessuten kunskap om hvordan man forteller historier. Det er viktig å stille mange sparsmål i denne prosessen. Hva ønsker du å fortelle og hvorfor.

Historiefortelling krever en viss form for dramaturgi. Man bør ha en bra inngang, en forklarende del som bygger opp mot en avslutning som vekker oppsikt. Historiefortelling er komplisert og i de fleste tilfeller er det penger vel anvendt å bruke profesjonelle krefter til slikt arbeid.